Sponsoring i działalność społeczna | ProElite

Sponsoring


W ramach naszej bieżącej działalności jest również miejsce na działania z zakresu CSR. Nasza społeczna odpowiedzialność biznesu przejawia się we wsparciu ciekawych inicjatyw i wydarzeń. Angażujemy się w szereg rożnych działalności, między innymi;

  • UKS Wiewiórczyn – amatorskiej drużyny sportowej piłki nożnej

Drużyna gra w Łódzkiej B klasie. Wspieramy ją tym chętniej, że nasi pracownicy również w niej grają. Dlatego zasponsorowaliśmy m.in. stroje dla drużyny. Zapraszamy na ich profil i do kibicowania!

https://www.facebook.com/UKS-Wiewi%C3%B3rczyn-456939271081455


  • Fundacja Pomaganie Jest Fajne

Zarówno my jak i członkowie zarządu spółki ProElite angażują się w pomoc Fundacji. Po więcej informacji zapraszamy na ich profil, żebyście mogli go 'polike’ować’.

https://www.facebook.com/fundacjapomaganiejestfajne


  • BRC JanMor ProElite Motor – drużyny rajdowej

Jedną z głównych naszych inicjatyw w tym obszarze to współpraca z profesjonalną drużyną rajdową, której od 2015 roku jesteśmy sponsorem tytularnym.

BRC JanMor ProElite Motor Sport to drużyna startująca w Rajdowych Mistrzostwach Polski Samochodów Terenowych (RMPST) w klasie TH nazywanych Cross Country. Są to starty przypominające Rajd Dakar. Długie trasy z szybkimi i długimi odcinkami specjalnymi, prowadzącymi po gruntowych drogach wśród pól i lasów. Drużyna powstała w 2005 roku. Od początku swoich startów regularnie melduje się na podium. Pierwszy duży sukces odnieśli w 2008 roku kończąc sezon RMST na 2 miejscu MP w klasie do 2500 cm3. Tegoroczny sezon 2017 zakończyliśmy jako v-ce mistrzowie Polski w klasyfikacji końcowej.

TEAM
  • Kierowca – Robert Łyżwa
  • Pilot – Michał Krotiuk
  • Serwis – Michał Grzelaczyk, Czarek Sowiński, Paweł Kołasiński
  • Foto i wideo relacja – Jarosław Świątek, Paweł Mrugalski
 
 
 

Land Rover TOMCAT

  • Silnik: BMW 2800 cm
  • Moc: 196 Km
  • Nadwozie: rurowe stanowiące klatkę bezpieczeństwa pokryte laminatem
  • Rama: Range Rover
  • Zawieszenie: mosty NISSAN PATROL GR z blokadą LSD przód i tył
  • Amortyzatory: TECH RACING ze sprężynami z ustawioną twardością
  • Zasobniki ciśnienia: od 0 do 8 atmosfer
  • Skrzynia biegów: BMW 20D 6 biegów
  • Reduktor: ARO ze zmodyfikowanym położeniem
  • Zbiornik paliwa: 110 l
  • Waga: 1750 kg
  • Prędkość maksymalna: reduktor 155 km/h, biegi szybkie 220 km/h
  • Zdolność brodzenia: 1 m