ProElite w 10 krokach
zapewnia kompleksową obsługę myjni:
1. Serwis
myjni
2. Części
zamienne
3. Wyliczenie zużycia chemii
4. Wyliczenie
kosztów
5. Wygenerowanie oszczędności
6. Poprawa
jakości mycia
7. Doradztwo
techniczne
8. Opieka
handlowa
9. Ustawienia
myjni
10. Kontrola
parametrów wody
Co roku w Polsce przybywa kilkadziesiąt nowych myjni. Twój Klient chce przede wszystkim dobrze umyć swój samochód, a jeśli nie jest w stanie tego zrobić u Ciebie, odejdzie do konkurencji.
Sprawdź, jak tego uniknąć i co można zrobić, by Twoja myjnia działała lepiej.
Otwarcie myjni to na start, jak podają szacunki, inwestycja w wysokości między 400 000 zł, a ponad 1 000 000 zł. Do tej kwoty doliczyć trzeba miesięczny koszt utrzymania myjni: od 15 000 do 40 000 zł, który obejmuje m.in. ratę leasingową, ogrzewanie, wodę i ścieki, prąd, środki chemiczne.
Jednorazowa wizyta Klienta przynosi nam ok. 12 zł przychodu. Jak łatwo policzyć, aby zbilansowały się same koszty utrzymania myjni (dla uśrednienia przyjmijmy kwotę 25 000 zł), potrzebujemy około 2100 wizyt klientów miesięcznie. To dużo.
Dlatego jako właściciele myjni nie możemy sobie pozwolić na utratę choćby jednego klienta, szczególnie w początkowym okresie, kiedy dopiero budujemy siatkę stałych użytkowników. Z naszych obserwacji wynika, że już jeden niezadowolony klient może odstraszyć 9 kolejnych. Najczęstszym powodem odejścia Klienta jest nieskuteczne mycie.